Waluty
REKLAMACJE

Wzór formularza reklamacji - POBIERZ PLIK

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. Z 2014, poz 121).

2.Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.

3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.

4. Poszczególne produkty należy użytkować zgodnie z instrukcją producenta zamieszczoną na samym produkcie.

5. Kupującemu przysługują 2 lata gwarancji, sprzedawca wydaje kupującemu wraz z rzeczą sprzedaną dokument gwarancyjny – Karta Gwarancyjna.

6. ADRES DO WYSYŁKI REKLAMACJI:

Ledrin sp. z o. o.

20-277 Lublin

ul. Vetterów 6a.

7. Do złożenia reklamacji, należy dołączyć opis przyczyny składania reklamacji (jak produkt jest uszkodzony lub wadliwy) oraz informację niezbędne do zidentyfikowania zamówienia.

8. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia reklamacji wraz z opisem przyczyn reklamacji.

9. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji (gdy nie będzie możliwa naprawa, wymiana lub zwrot gotówki) towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

10. Odpowiedzialnością z tytułu niezgodności towaru z umową nie są objęte:

a. POWSTAŁE W TRAKCIE UŻYTKOWANIA:

- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, zadrapania, itp.)

- uszkodzenia chemiczne

- uszkodzenia powstałe w wyniku działania ekstremalnych temperatur

- zabrudzenia, odbarwienia

- ślady po przemoczeniu (przepoceniu)

- uszkodzenia wynikające z niedbałego i niewłaściwego użytkowania wyrobu

- nieprzestrzegania prawidłowej eksploatacji w tym instrukcji użytkowania normalnego zużycia i wycierania wyrobu

- celowego uszkodzenia wyrobu

b. W PRZYPADKU PRODUKTÓW WYKONANYCH ZE SKÓRY Z WŁOSIEM NA ZEWNĄTRZ:

- gwarancja nie obejmuje wycierania się okrywy włosowej (jest to naturalna właściwość skóry).

c. W PRZYPADKU PRODUKTÓW WYKONANYCH Z MATERIAŁÓW "OLD LOOK" - STARZONYCH:

- gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju wycierania farby i lica oraz zarysowań materiału, itp., ponieważ stanowi to element design wyrobu.

d. NALEŻY PAMIĘTAĆ Opodatności wyrobów ze skór naturalnych, na wszelkiego rodzaju zabrudzenia, zatłuszczenia, będące bardzo trudne do usunięcia lub niemożliwe. Do czyszczenia nie należy używać agresywnych środków czyszczących, ale wyłącznie specjalnych środków przeznaczonych do konserwacji skór i materiałów.

e. PRODUKTY (GŁÓWNIE W CIEMNYCH KOLORACH) mogą pozostawiać na ubraniach lekkie przebarwienia, szczególnie w miejscach narażonych na potliwość.

f. PRODUKTY Z ZAMSZU, mogą pozostawiać na ubraniach niewielki meszek. Pamiętajmy, że jest to naturalna właściwość zamszu, który ma tendencje do wycierania się podczas użytkowania.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl