
Kupującemu przysługuj prawo do złożenia reklamacji, jeżeli jakość zakupionego produktu okazała się niesatysfakcjonująca. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego - w przypadku umów sprzedaży zawartych od dnia 25. grudnia 2014 r.
Wada fizyczna towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym.
WYPEŁNIJ FORMULARZ REKLAMACYJNY
1. Kupującemu przysługują 2 lata gwarancji. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi.
2. W celu złożenia reklamacji Kupujący może skorzystać z formularza reklamacji. Wzór formularza reklamacji można pobrać klikając poniższy link:
3. W formularzu reklamacji zawarte są podstawowe informacje odnośnie stwierdzonych wad produktu i dane umożliwiające dokonanie kontaktu z Klientem, w szczególności:
- imię i nazwisko Reklamującego
- adres do korespondencji
- numer kontaktowy
- datę zakupu / numer zamówienia
- rodzaj reklamowanego towaru
- dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia
- żądanie Reklamującego
SKOMPLETUJ PRZESYŁKĘ
1. Spakuj reklamowany produkt, prosimy o odpowiednie zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem w przesyłce.
2. Dołącz zgłoszenie reklamacyjne.
3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu. Może to być na przykład paragon fiskalny, kopia paragonu fiskalnego lub faktury, wydruk z karty płatniczej, numer zamówienia. Taka informacja będzie pomocny w ustaleniu daty sprzedaży, ceny sprzedanego produktu.
WYŚLIJ PRZESYŁKĘ
1. Prosimy o nieprzesyłanie przesyłek „za pobraniem” oraz przesyłek na koszt odbiorcy.
2. Prosimy, aby reklamowany towar był czysty i suchy.
3. Wyślij przesyłkę na adres:
Ledrin Sp. z o.o.
ul. Vetterów 6a
20-277 Lublin
z dopiskiem "reklamacja".
ZASADY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
1. Reklamacja będzie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia dostarczenia reklamacji wraz z opisem przyczyn reklamacji.
2. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji (gdy nie będzie możliwa naprawa, wymiana lub zwrot gotówki) towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.
3. W przypadku rozpatrzenia reklamacji niezgodnie z żądaniem Klienta, Klient może zwrócić się do Sprzedającego o ponowne rozpatrzenie reklamacji.