Częste pytania

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@daag.com.pl 
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

 

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Paczki nadawane są w ciągu 48 godz. od zaksięgowania przelewu na koncie.

 


 

 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

» KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY

 


 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna Przelewy24 lub PayPal.

» FORMY PŁATNOŚCI

 


 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy znajdującej się pod adresem: Ledrin Sp. z o.o. Vetterów 6a, 20-277 Lublin. Przesyłkę można odebrać od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy. Płatność wyłącznie gotówką.

 


 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe, w celu anulowania zamówienia napisz do nas jak najszybciej.

 


 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

 


 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, wszystkie towary objęte są 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja ogranicza się do wartości zakupionego produktu.

 

» GWARANCJA

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Każdy Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

» ZWROTY

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl