e-daag.com.pl
FAQ - Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@daag.com.pl 

- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru

- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy

- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień

- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

- Pamiętaj, że jeśli produkt, który aktualnie Cię interesuje nie jest dostępny, najlepiej jest zapisać się na powiadomienie o     dostępności, gdyż wtedy otrzymasz od nas informację jak tylko produkt pojawi się na stanie.

 


 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

 

Termin dostawy podany jest przy każdym produkcie indywidualnie w informacji "Wysyłka w:"

 


 

 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

- firma kurierska

- paczkomat

- odbiór osobisty.

» KOSZTY I SPOSOBY DOSTAWY

 


 

 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

- przelew na konto bankowe,

- płatność elektroniczna Przelewy24 lub PayPal.

» FORMY PŁATNOŚCI

 


 

 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Zamówienie można odebrać w siedzibie firmy znajdującej się pod adresem: Ledrin Sp. z o.o. Vetterów 6a, 20-277 Lublin. Przesyłkę można odebrać od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy. Płatność wyłącznie gotówką.

 


 

 

Czy wysyłacie do UK?

 

Ze względu na Brexit wszystkie wysyłki do Wielkiej Brytanii zostały wstrzymane. Aktualnie jesteśmy w trakcie poszukiwania najlepszego rozwiązania tej sytuacji i jak tylko uda nam się tą kwestię rozwikłać, damy znać na stronie internetowej i Instagramie.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przekazania zamówienia do wysyłki anulowanie jest niemożliwe, w celu anulowania zamówienia napisz do nas jak najszybciej.

 


 

  

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, wszystkie towary objęte są 24 miesięczną gwarancją. Gwarancja ogranicza się do wartości zakupionego produktu.

 

» GWARANCJA

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Każdy Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

» ZWROTY

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera lub do paczkomatu w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki.

 


 

Na czym polega personalizacja produktu?

 

Możesz spersonalizować zakupioną torebkę poprzez dokupienie opcji grawerunku na specjalnej złotej lub srebrnej blaszce. Ilość znaków, którą można umieścić na blaszce to max 10. Jeśli życzysz sobie aby grawerunek został wykonany wybrana przez Ciebie czcionką, prosimy o informację w uwagach do zamówienia.

 


 

Czy mogę dokupić dodatkowy pasek do torebki?

 

Jeżeli chcesz dokupić dodatkowy pasek to torebki, musisz wybrać kategorię KOBIETAAKCESORIA a następnie wybrać PASKI DO TOREBKI. Tam znajdziesz wszystkie aktualnie dostępne paski do torebek, które są w naszej ofercie.


 

W jakich godzinach pracujemy?

 

Pracujemy od  pon.-pią. od 7:00 do 15:00. 

 


 

Ile wynosi czas na dokonanie zwrotu?

 

Kupujący może dokonać zwrotu w terminie 14 dni. Termin 14 dni jest liczony od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania terminów, o których mowa powyżej wystarczy wysłanie produktu wraz z formularzem zwrotu na adres siedziby firmy.

 


 

Czy dokument sprzedaży jest dołączony do zamówienia?

 

Dokument sprzedaży jest wysyłany na podany adres  e- mail w zamówieniu po odbiorze przesyłki.


 

Gdzie znajduję się sklep firmowy?

 

Nasz sklep firmowy znajduję się na ulicy Vetterów 6a, 20-277 Lublin. Godziny otwarcia sklepu: pon.-pią. od 7:00 do 15:00.


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl