Cześć!
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, po otrzymaniu przesyłki masz do 30 dni na odesłanie zamówienia.
KLIKNIJ I POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie
masz 30 na odstąpienie od umowy.
Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?
1. Masz 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu
zakupionych produktów.
2. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w
dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
a. pisemnie na adres: Ledrin Sp. z o.o., ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin;
b. w formie elektronicznej na adres: sklep@daag.com.pl.
3. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt
zwracane towary na adres: Ledrin Sp. z o.o., ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin. Dołącz
do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić
ten<<link_do_formularza>>.
4. W celu łatwiejszego nadania przesyłki ze zwracanym Produktem możesz skorzystać
z Wygodnych Zwrotu za pośrednictwem strony: https://wygodnezwroty.pl/daag.
W tym przypadku również poniesiesz kosz nadania paczki.
5. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków
możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód
jego odesłania.
6. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed
uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne
zabezpieczenia produktów.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką
Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.
W razie pytań, napisz na nasz adres: sklep@daag.com.pl - z pewnością Ci pomożemy.
POLITYKA ZWROTÓW
SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.E-DAAG.COM.PL
-
Niniejsza Polityka Zwrotów obowiązuje w Sklepie Internetowym www.e-daag.com.pl („Sklep Internetowy”).
-
Klient, będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 15 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego produktu („Ustawowe prawo odstąpienia”). Regulacje niniejszej Polityki Zwrotów dotyczą również Przedsiębiorcy – Konsumenta, który oświadcza, że korzysta z uprawnienia do odstąpienia od umowy na podstawie art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.), gdyż zawarł umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, a sama umowa nie posiada dla niego charakteru zawodowego.
-
Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę – Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument lub Przedsiębiorca - Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone na przykład w następujących formach:
a. pisemnie na adres: Ledrin Sp. z o.o., ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin;
b. w formie elektronicznej na adres: sklep@daag.com.pl.
-
Konsument i Przedsiębiorca - Konsument może skorzystać z wzoru Formularza Zwrotu, jednak nie ma takiego obowiązku.
-
Konsument i Przedsiębiorca – Konsument ponosi koszt dokonania zwrotu Produktu.
-
Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę - Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik (pełnomocnika), a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części.
-
Konsument i Przedsiębiorca - Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 15 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres: Ledrin Sp. z o.o., ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin.
-
Konsument i Przedsiębiorca - Konsument powinien zabezpieczyć zwracany produkt w taki sposób, by nie uległ on zniszczeniu w czasie transportu.
-
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
-
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy – Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Możemy się wstrzymać z przesłaniem zwrotu środków do czasu odebrania zwracanych towarów lub przesłania nam potwierdzenia nadania paczki.
-
W przypadku skorzystania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę - Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
W przypadku skorzystania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę - Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Konsument lub Przedsiębiorca - Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu lub w związku z nieprawidłową pielęgnacją produktu lub niewłaściwego zapakowania produktu podczas jego odsyłania do Sprzedawcy. Odpowiedzialność Konsumenta lub Przedsiębiorcę – Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na produkcie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Produktu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty badania produktu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).
-
Ustawowe prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi i Przedsiębiorcy – Konsumentowi w przypadku:
-
przekroczenia ustawowego terminu na poinformowanie Sprzedawcę o woli odstąpienia od umowy sprzedaży;
-
gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest produkt, który znajdował się w zapieczętowanych opakowaniach, których otwarcie uniemożliwia zwrot ze względów ochrony zdrowia lub/i higienicznych.
-
- Warunek przyjęcia zwrotu przez Sprzedawcę:
a. zwrot może dotyczyć jedynie towarów, które są nieużywane
b. produkt musi mieć komplet metek
c. pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Produkt musi mieć wewnętrzne wypełnienie papierem i być włożony w siatkę przeciw kurzową, paski odpięte od produktu i odpowiednią zabezpieczone (tak jak w oryginale). Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalny karton.
d. do przesyłki musi zostać dołączony wypełniony formularz zwrotu, w celu weryfikacji zamówienia
e. nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
16. Niniejsza Polityka Zwrotów jest integralną częścią Regulaminu Sklepu Internetowego i wchodzi w życie z dniem 25 stycznia 2022 r.