do kasy suma: 0,00 zł

MINI SASZETKA skórzana groszek beżowa latte

Cena: 79,00 zł 79.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis produktu

Odpinana saszetka do torebki wykonana z wysokiej jakości  skóry licowej o tłoczeniu groszek. Saszetka  idealnie skomponuje się z czarnymi torebkami DAAG z kolekcji groszek, nadając im modnego charakteru. Pomieści airpodsy, pomadkę lub klucze ;)
Szczegóły:
  • wymiary: 9x6x3 cm
  • złoty zamek na całej długości saszetki
  • posiada  karabińczyk w złotym kolorze

 

Dane techniczne

WYMIARY( długość, wysokość, głębokość) 9 x 6 x 3 xm
KOLOR ODCIENIE BEŻU
MATERIAŁ SKÓRA TŁOCZONA GROSZEK
ELEMENTY METALOWE ZŁOTY

PayPo - kup teraz i zapłać za 30 dni

Bezpłatna wysyłka
na terenie kraju

Wysoka jakość
na lata

Premium woreczek
przeciwkurzowy

 

Ponadczasowy minimalizm

Produkty DAAG to kwintesencja minimalizmu. Proste projekty, ponadczasowy design, który pasuje do każdego stylu. Polska produkcja w rodzinnej firmie w Lublinie od 1993 roku.

lekka torebka to zdrowy kręgosłup

Dzięki lekkiej wadze torebki możesz nosić wszystkie niezbędne rzeczy bez poczucia obciążenia.

funkcjonalność na najwyższym poziomie

Przegródki, komory i miejsce na wszystko, co ważne. Nasze torebki projektujemy z myślą o pomieszczeniu całego kobiecego świata.

wysokiej jakości produkt w atrakcyjnej cenie

Nasza torebki to nie tylko chwilowy kaprys mody. Wykonane z wysokiej jakości materiałów, pozostaną z Tobą na lata. Zaufało nam ponad 70 000 tysięcy zadowolonych klientek.

Najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIE

Gdzie projektowane i szyte są torebki DAAG?
Wszystkie produkty Daag są projektowane oraz produkowane od 29 lat w Lublinie z wykorzystaniem najwyższej jakości skór, z dbałością o każdy nawet najmniejszy detal.
W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?
Przy każdym produkcie pod przyciskiem “dodaj do koszyka” podany jest aktualny czas realizacji zamówienia.
W swojej ofercie posiadamy produkty z czasem wysyłki 48h, 4 tygodnie, 4-5 tygodni lub 5-6 tygodni. Wyjątkiem są produkty dostępne w przedsprzedaży, tutaj czas oczekiwania na wysyłkę to 6-7 tygodni.
Podany czas jest czasem orientacyjnym i może ulec skróceniu.
Czy mogę anulować zamówienie? Jak to zrobić?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przekazania zamówienia do wysyłki anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia napisz do nas jak najszybciej na sklep@daag.com.pl.
Złożyłam dwa zamówienia. Czy mogę je połączyć?
Niestety nie łączymy zamówień ze względów księgowych i logistycznych. W takiej sytuacji należy złożyć drugie zamówienie z opłaconą wysyłką.
Złożyłam zamówienie. Czy mogę zmienić adres dostawy/dane do zamówienia?
Dane dostawy lub adres zamówienia możemy zmienić do momentu, kiedy nie zostało ono jeszcze przekazane do realizacji. W tym celu prześlij nam informację na adres e-mail: sklep@daag.com.pl.
Gdzie znajdę dokument sprzedaży?
Dokument sprzedaży jest automatycznie wysyłany na podany adres mailowy w zamówieniu po odebraniu paczki.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

PRODUKT

Mój produkt jest niedostępny. Kiedy pojawi się w sprzedaży?
Jeśli produkt jest niedostępny, zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu. Jak tylko dany model powróci ponownie do sprzedaży, poinformujemy Cię o tym mailowo.
Chcę zamówić wybraną torebkę, jednak z innym paskiem. Czy mogę go zamienić?
Niestety, każda nasza torebka produkowana jest według określonego szablonu i dostępna jest z 1 bądź 2 paskami do wyboru. Nie mamy możliwości wymiany paska na inny.
Czy mogę dokupić dodatkowy pasek do torebki?
Jeżeli chcesz dokupić dodatkowy pasek do torebki, musisz wybrać kategorię KOBIETA -> AKCESORIA, a następnie wybrać PASKI DO TOREBKI. Tam znajdziesz wszystkie aktualnie dostępne paski.
Skąd tak długi czas oczekiwania na zamówienie?
W DAAG nie produkujemy serii masowych. Jednym z pierwszych czynników, które mają wpływ na wydłużony okres oczekiwania na polskie torebki DAAG jest przyłożenie najwyższej staranności do szczegółów ich wykonania. Nasza galanteria skórzana tworzona jest ręcznie, stąd też wydłużony okres oczekiwania. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj: https://e-daag.com.pl/pl/n/32.
Czy możecie wprowadzić drobne zmiany do mojego produktu np. skrócić rączki lub zmienić metalowe elementy?
Niestety, nie wykonujemy zamówień pod indywidualne preferencje klienta ze względów produkcyjno-logistycznych. Produkty produkowane są w poszczególnych partiach, w konkretnych wzorach i kolorach.
Czy mogę zapisać się na listę oczekujących na wybrany produkt?
Niestety, nie prowadzimy listy oczekujących. Możesz natomiast zapisać się na powiadomienie o dostępności. Dzięki temu jak tylko produkt będzie dostępny do zakupu, dostaniesz od nas maila z informacją.
Na czym polega personalizacja produktu?
Możesz spersonalizować zakupioną torebkę poprzez dokupienie opcji grawerunku na specjalnej złotej lub srebrnej blaszce. Maksymalnie na blaszce możemy mieścić 10 znaków. Jeśli życzysz sobie, by grawerunek został wykonany wybraną przez Ciebie czcionką, prosimy o informację w uwagach do zamówienia.

WYMIANA I ZWROT

Czy mogę wymienić zakupiony produkt?
Niestety, nie posiadamy procedury wymiany. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub chciałabyś np. wymienić model torebki na inny wariant kolorystyczny, dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Jaki jest czas na dokonanie zwrotu?
Możesz dokonać zwrotu produktu w terminie 30 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Jak dokonać zwrotu?
Wygodnego zwrotu możesz dokonać wchodząc w ZWROTY na samym dole naszej strony, a następnie klikając w NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ.
Możesz także zwrócić zamówienie na własną rękę. W tym celu należy odesłać produkt na adres naszej siedziby z dołączonym wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.
Dane do zwrotu:
Ledrin Sp. z o.o., ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin.
Ważne! Nie odbieramy przesyłek za pobraniem, jak również nie odbieramy ich z punktów odbioru. Zamówienie musi zostać doręczone na adres naszej siedziby.
Czy zwrot jest bezpłatny?
Koszt zwrotu ponosi kupujący.
Czy mogę dokonać zwrotu stacjonarnie?
Tak, stacjonarnie możesz dokonać zwrotu produktów zamówionych przez internet.

PŁATNOŚĆ

Błąd płatności zamówienia. Co zrobić w takiej sytuacji?
W sytuacji, gdy wystąpił błąd płatności, można opłacić zamówienie za pomocą przelewu tradycyjnego. Poniżej znajdziesz wszystkie dane.
W treści przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Ledrin Sp. z o.o.
ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin
Bank Santander Consumer Bank S.A.
IBAN PL 29 1090 2688 0000 0001 0444 2417
SWIFT CODE: WBKPPLPP
Czy mogę zapłacić za zamówienie w innej walucie niż polski złoty?
Poza płatnością w złotówkach możliwe jest dokonanie płatności w EURO. Poniżej znajdziesz dane do przelewu.
W treści przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Ledrin Sp. z o.o.
ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin, Poland
Bank: Santander Consumer Bank S.A.
IBAN: PL 84 1090 2688 0000 0001 0444 2785
BIC (SWIFT-CODE): WBKPPLPP
Jak wykorzystać bon podarunkowy?
W celu wykorzystania bonu podarunkowego wpisz kod znajdujący się na bonie w UWAGACH DO ZAMÓWIENIA, wybierz metodę płatności PRZELEW TRADYCYJNY oraz dokonaj zapłaty pomniejszając kwotę o wartość bonu.
Ile mam czasu na wykorzystanie bonu podarunkowego?
Bony podarunkowe można wykorzystać w ciągu 6 miesięcy od dnia zakupu.

DOSTAWA

Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak, realizujemy wysyłki do krajów Unii Europejskiej z wyjątkiem Cypru, Malty, Węgier i Włoch
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, składając zamówienie, możesz wybrać jako opcję dostawy ODBIÓR OSOBISTY. Zamówienie będzie czekać na Ciebie w siedzibie naszej firmy na ul. Vetterów 6a w Lublinie, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00 - 15:00. Jak tylko będzie gotowe do odbioru, poinformujemy Cię o tym SMSem. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.
Jakie są dostępne formy dostawy?

W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • kurier DHL,
  • kurier Inpost,
  • Paczkomat,
  • odbiór osobisty.

SKLEP STACJONARNY I OBSŁUGA KLIENTA

W jakich dniach i godzinach otwarty jest Wasz sklep stacjonarny?
Jesteśmy otwarci od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.
Gdzie znajduję się sklep firmowy?
Nasz sklep firmowy znajduje się na ulicy Vetterów 6a, 20-277 Lublin.
Jak wygląda dostępność produktów w sklepie stacjonarnym?
W naszym sklepie stacjonarnym możesz zobaczyć/kupić tylko te produkty, które są oferowane z czasem wysyłki 48h w sklepie internetowym.
Czy w sklepie stacjonarnym mogę zapłacić kartą?
Tak, w naszym sklepie stacjonarnym można płacić zarówno kartą, jak i gotówką.
W jakich godzinach pracuje obsługa klienta?
Jesteśmy dla Was dostępni od poniedziałku do piątku od 7:00 do 15:00.

KOD RABATOWY

Czy są dostępne jakieś kody rabatowe?
Na ten moment dostępny jest kod rabatowy w wysokości 5% za zapisanie się do naszego newslettera. Jeżeli już wykorzystałaś swój kod za zapis, wpadaj na nasze live’y. Tam zawsze można złapać dodatkowe kody rabatowe i bonusy. :)
Czy kod rabatowy łączy się z innymi promocjami?
Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium