do kasy suma: 0,00 zł
Skrócona polityka reklamacji

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

 

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 
    1. pisemnie na adres firmy: Ledrin Sp. z o.o. , ul. Vetterów 6a, 20-277 Lublin
    2. w formie elektronicznej na adres: sklep@daag.com.pl
    3. lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu81 718 74 47

 

Zachęcamy do skorzystania z naszego <formularza reklamacji>. 

 

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: 
    1. numeru zamówienia;
    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    5. danych kontaktowych składającego reklamację;
    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

 

  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.  

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium